måndagen den 16 augusti
- Vi tar plats i klassen, justerar höjden på pulpeterna och stolarna.
- Vi delar ut skolböcker, häften och andra tillbehör
- Vi gör namnlappar till pulpeterna
tisdagen den 17 augusti
Fi: Fi-läraren informerar
Ma: Kap.1 Problemlösning med hjälp av en bild
Re: Vänner, hurdan är en god vän?
Mo: Ryggsäcken, s8-11 - hör-/läsförståelse
Sl: "Temat Leksak", planering
(Textillärare informerar TX-gruppen)
Sl:
•••
onsdagen den 18 augusti
Eng: Eng-läraren informerar
Re: Vänner, hurdan är en god vän?
Mo: Ryggsäcken, s8-11 - hör-/läsförståelse
Sl: "Temat Leksak", planering
(Textillärare informerar TX-gruppen)
Sl:
•••
onsdagen den 18 augusti
Eng: Eng-läraren informerar
Ma 1: Kap.1 Problemlösning med hjälp av en bild forts
FyKe 2: FyKe-läraren informerar
Ma 2: Kap.1 Problemlösning med hjälp av en bild forts
FyKe 1: - / FyKe-läraren informerar
FyKe 1: - / FyKe-läraren informerar
Re: Vänner, hurdan är en god vän? forts.
Gy: Gy-läraren informerar
Gy: Gy-läraren informerar
•••
torsdagen den 19 augusti
Mo gr1: Logga in på Wilma
Omgl: Skogens träd, bär och svampar
Mu: Bekanta oss med mu-läraren och kommande mu-innehåll
Mu: Bekanta oss med mu-läraren och kommande mu-innehåll
Ma: Kap.2 Likheter
Eng: Eng-läraren informerar
Eng: Eng-läraren informerar
Fi: Fi-läraren informerar
•••
fredagen den 20 augusti
Omgl: -
•••
fredagen den 20 augusti
Omgl: -
Gy: Promenad, väderreservation
Mo: Ryggsäcken, "Överraskningen" aktivitetsboken
Bk: "Rita självporträtt till klassrumsdörren"
Bk:
Bk: "Rita självporträtt till klassrumsdörren"
Bk: